Afbeelding

Kattenliefde/Feels like home

 

Was gisteren een paar uurtjes in de Kunsthal in Rotterdam waar op dit moment de tentoonstelling Kattenliefde te zien is. Erg leuk voor jong en oud … moet je wel van katten houden, natuurlijk 🙂

Ja, en dan ga ik ook nog een liedje zingen, dus zet de koptelefoon maar vast op. Feels like home van Randy Newman deze keer, je kent het vast wel.

Feels like home

8 reacties op “Kattenliefde/Feels like home

  1. Meer een kattenmens hier… Waarschijnlijk geconditioneerd in mijn prille jaren 😉 We hadden er 13 op een gegeven moment… Van sterilisatie hadden ze toen nog niet gehoord… 😉 Gewoonlijk word ik door de katten geadopteerd in plaats van ze zelf te adopteren. Mijn laatste, Lady Cleo, kwam hier zowat 3 maanden geleden binnengewandeld en bleef gewoon 😀

  2. Mooie gevarieerde serie.
    Wij hebben jarenlang twee katten gehad die ons gedoogden in hun domein, maar die niet echt samen door één deur konden. Soms mis ik ze nog wel eens, maar dan wel graag één voor één. Wie weet, misschien komt er nog wel weer eens een kat over de vloer.

Geef een reactie

